100
ianuarie 9, 2019

5 motive pentru care orice brand are nevoie de o aplicatie mobila

Importanta telefoanelor mobile in viata noastra este incontestabila. Progresul tehnologiei mobile, disponibilitatea si accesul la internet de mare viteza si interfetele de comunicare remarcabile au urcat simplele dispozitive initiale la un nivel complet de experienta si inovatie prin dezvoltarea de aplicatii mobile.

Spre deosebire de Web, aplicatiile  sunt disponibile pentru executare instantanee, utilizatorul pur si simplu atingand pictograma specifica, fara a mai fi nevoie sa deschida un browser, de tip adresa web sau motoare de cautare. Intr-o lume in care se cauta cat mai mult nemijlocirea interactiunii, aplicatia poate fi utilizata in timp real, cat mai simplu si direct.

Utilitatea unei aplicatii pentru mobil este mult mai mare decat a unei pagini web conventionale, deoarece nu numai interfata, dar si informatiile sale si tot continutul sunt organizate pentru un dispozitiv mobil, mult mai accesibil si usor de gestionat. in cele din urma, prezenta pe marile magazine App Store, Google Play si Windows Phone poate genera o crestere semnificativaa numarului de cautari organice provenite de pe dispozitive mobile, imbunatatind pozitionarea SEO.

Iata 5 plusuri pe care o aplicatie mobila le aduce brandului:

  1. Prezenta constanta (Mindshare):

De fiecare data cand utilizatorul deschide meniul telefonului, pictograma brand-ului dumneavoastra va fi acolo, contribuind astfel la prezenta in mintea consumatorilor. Sume imense sunt cheltuite pentru pozitionarea in reclame TV, afise stradale, brosuri pentru a atinge acest obiectiv – o aplicatie mobila simplifica nu doar aceste costuri, dar si drumul intre brand si utilizator.

 

  1. Transmiterea si gestionarea unui continut optimizat

Continutul pe care clientii si potentialii clienti il pot accesa prin intermediul aplicatiei nu trebuie neaparat sa fie acelasi ca pe pagina web. De obicei nu este. Acesta este un element-cheie – o provocare majora pentru aplicatie este aceea de a fi mai practica si simplu de utilizat.

 

  1. Generarea angajamentului cu utilizatorul

Companiile au posibilitatea de a interactiona cu clientii in timp real, indiferent de locatie, oferindu-le posibilitatea de a-si crea un profil pe baza preferintelor sale.

 

  1. Oferirea de valoare adaugata

Aveti un program de loialitate? De ce sa nu-l promovati digital utilizand o aplicatie mobila? Puteti trece de la colectia de recompense traditionale la smartphone-uri si alte dispozitive mobile.  Clientii sunt interesati de produse si servicii valoroase. Cu atat de multe puncte de vanzare care ofera aceleasi produse, cu atat le poate fi mai dificil sa ia o decizie. O aplicatie mobila poate indrepta clientii catre magazinul dumneavoastra. De exemplu, puteti utiliza mesaje te tip pop-up pentru magazinele din zona in care se aflat utilizatorul.

 

  1. Crearea unui nou canal de marketing (Direct)

In contextul marketingului actual, toata lumea este in permanenta bombardata cu mesaje de marketing. O aplicatie mobila poate ajuta un brand sa ajunga la cei care sunt interesati sub forma de stiri, notificari, si mesaje personalizate.