100
ianuarie 9, 2019

Ecranele tactile si utilitatea lor in evenimentele corporate

Resursele audiovizuale devin o componenta suplimentara importanta pentru a ajuta la surprinderea publicului in cadrul unui eveniment. Dorim sa atragem atentia si sa trezim curiozitatea vizitatorilor, sa le oferim posibilitatea de a-i apropia cu noi tehnologii, in timp ce le facem cunoscute brandul si valorile acestuia.

Utilizarea ecranelor touch pentru evenimente raspunde cu succes aceastei necesitati, deoarece acestea servesc ca punte interactionala intre companie si potentialul client.

Cand participam la un eveniment, targ sau congres de mare amploare, ecrane interactive ofera informatiile necesare de care avem nevoie, ne permit localizarea exacta a activitatilor care ne intereseaza si ne tin la curent cu tot ceea ce se intampla de-a lungul evenimentului.

Utilizarea ecranelor interactive pentru inregistrarea participantilor este o modalitate excelenta de a economisi hartie si de a va arata interesul pentru facilitarea proceselor clasice cu ajutorul tehnlogiei. Ecranele tactile sunt, de asemenea, utile pentru ca sincronizeaza toate informatiile si e-mailurile pe cloud pentru un acces mai rapid si o stocare usoara.

Daca evenimentul dumneavoastra se desfasoara in mai multe sali si au loc simultan activitati diferite, cu teme diferite, ecranele tactile pot reprezenta o resursa foarte utila si foarte rapida pentru a ajuta invitatii sa decida la care activitate aleg sa participe si care se potriveste cel mai bine cu zonele sale de interes.

De asemenea, il puteti folosi pentru a afisa materiale promotionale sau transmisiuni live de-a lungul evenimentului in timp real.

O resursa pentru promovarea branding-ului

In plus fata de furnizarea de informatii, ecranele pot fi folosite pentru a arata marca si sponsorii, pentru a promova elemente grafice cu scopul de a intipari in imaginea participantilor elemente-cheie ca logo-ul sau culorile specifice companiei dumneavoastra.

Profitati de spatiul vizual pentru a afisa mesaje inspirate care transmit valorile si filozofia brandului dumneavoastra. Pentru a implica mai mult participantii si a evidentia impactul evenimentului la care participa, proiectati clipuri video de la editiile anterioare, studii de caz, testimoniale sau chiar cifre cu numarul participantilor sau varietatea activitatilor desfasurate. Daca aveti un hashtag specific pentru eveniment, puteti afisa pe ecran ceea ce utilizatorii impartasesc in retelele sociale aratandu-le ca fac parte din ceea ce se intampla.

Utilizarea ecranelor tactile in prezentari

Intr-un mediu Business to Business, timpul petrecut efectiv in interactiunea cu potentialii clientii in cadrul unei prezentari este foarte redus. De aceea, trebuie sa gasiti modalitati creative de a planifica ceva memorabil si de a va face sa iesiti in evidenta folosind resurse cat mai inovative. In fata unui ecran tactil publicul poate accesa si explora continutul in acelasi timp cu dumneavoastra, ceea ce creeaza o conexiune mai profunda si mai interesanta convingand publicul mai usor sa interactioneze cu mesajele dumneavoastra.  Deoarece formatul incurajeaza clientii sa doreasca sa se joace si sa exploreze, puteti include o multime de functii interactive, cum ar fi modele 3D, clipuri video, galerii de imagini si infografice interactive. Limitele sunt practic nelimitate!